ANIMA(L) / Maria Soler

Cada vegada són més les persones que decideixen adquirir un animal de companyia. Malauradament, en moltes ocasions, els propietaris adquireixen l’animal per caprici o sense ser conscients del que realment implicarà conviure-hi i, conseqüentment, s’acaben produint abandonaments.
ANIMA(L) pretén ajudar a resoldre aquesta problemàtica social a través d’una campanya activa i mòbil d’informació i conscienciació. La campanya es va desplaçant arreu de Catalunya i va instal·lant a diferents poblacions un espai obert al públic, on s’ofereix contingut informatiu i on les protectores d’animals del territori tenen l’oportunitat d’anar a donar a conèixer la mateixa entitat i alguns dels animals que tenen i que necessiten una llar.
La campanya Anima (L) està formada, per diversos elements. D’una banda, hi ha una part offline que inclou la creació de fulletons informatius sobre els abandonaments d’animals de companyia, el disseny del propi espai de la campanya i la furgoneta amb la qual es desplacen arreu de Catalunya. De l’altra banda, hi ha una part online que inclou una landing page de la campanya i els continguts de la xarxa social Instagram, caracteritzats per l’ús del Motion Design.


Paraules clau: animals, abandonament, protectores d’animals, campanya