CARA A CARA / Paula Aznar

Ens trobem en un context on els usuaris de les xarxes socials han esdevingut el seu propi producte i l’obsessió per la imatge amb els filtres de bellesa està a l’ordre del dia. Aquesta dualitat entre el “jo real” i el “jo ideal”, ha donat lloc a la Dismòrfia d’Snapchat, fenomen en què cada vegada més pacients de cirurgia estètica volen assemblar-se als seus selfies filtrats.

Mitjançant una campanya de visibilització, “Cara a Cara” dona veu a la distorsió de l’autoimatge fins al punt de no reconèixer-nos en la nostra versió real. Aquesta consta d’una dinàmica plataforma web com a eix vertebral, la qual farà d’altaveu de la causa, així com també de xarxes socials. Finalment, diferents elements publicitaris repartits per la ciutat acompanyaran i donaran a conèixer el projecte.

Abans la bellesa la marcava Hollywood, ara la “Cara Instagram” és el que crea tendència.

 


Paraules clau: autoimatge, dismòrfia, xarxes socials, filtres, visibilització